Klacht Jumbo Supermarkten: Gevaarlijk gebrek aan Corona-discipline bij afrekenen en inpakken kassa.

sad Niet opgelost
A.W. Arend

Vandaag 21/6 naar Jumbo de Olm geweest (Krimpen a/d IJssel). Vaste klant. Allereerst compliment voor de goede hygiëne bij binnenkomst en de schoonmaak van winkelwagentjes. Waar ik me wel enorm aan erger is gebrek aan discipline bij kassa. Al meerdere keren komen klanten achter mij binnen een halve meter. Ik zeg er steeds iets van, met wisselend resultaat. In ieder geval geen enkele steun van cassières. (Voor alle goede orde: ik blijf correct). Mijn dochter raadde mij aan bij het afrekenen vóór het karretje te lopen, dan automatisch voldoende afstand. Ik had een kar vol, bijna 80 euro. Jongen (ca 25/30) achter mij, met één sixpack bier, verder niets. Vraagt de cassière mij nota bene ruimte te maken! Dit is echt de limit, hier kan en moet iets aan gedaan worden! Niet eerder scannen dan nadat de voorgaande klant heeft ingepakt.

Caissières beter instrueren - niet alleen voor mij, maar voor iedereen die gevaar loopt geïnfecteerd te worden met Corona virus. Het is bovendien wettelijk verplicht!

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de maatregelen in de winkel.
    Jammer om te lezen dat het dan bij de kassa niet helemaal lekker loopt.

Het gedrag van klanten is erg lastig te sturen.
    Situaties die je benoemt zijn dan ook helaas niet uit te sluiten.
    De oplossing met de kar is zeker een goede om op die manier afstand af te dwingen.

Nu is het lastig om te reageren op de situatie omdat we niet ter plekke waren.
    Maar het is zeker de moeite waard om dit met de winkel te delen.
    Dit doen wij dan ook zeker, met de vraag aan de leidinggevende om contact met je op te nemen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat je weer met een prettig gevoel kunt winkelen.
    Mocht je nog iets ervaren wat je graag wilt delen, dan vragen wij je contact op te nemen met de medewerker aan de servicebalie.
    Alle suggestie om anders te handelen zijn welkom en onze medewerkers staan je ook graag te woord.

Jumbo Klantenservice

A.W. Arend

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?