Klacht Jumbo Supermarkten: Glas in Kwarktoet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152694
Gebruiker
zjoeffie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op donderdag 21 januari heb ik een 6-packJumbo-kwarktoet gekocht. 's Avonds ging ik dit 'voeren' aan mijn 3-jarige dochter toen ze plotseling een stuk glas uit haar mond haalde. Na verder onderzoek van het bakje bleken er 4 grote brokken glas in de kwark te zitten. Ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ze dit zou hebben doorgeslikt.
Direct contact opgenomen met het filiaal waar de kwarktoet was gekocht én met het hoofdkantoor. De eerste reacties kwamen niet verder dan:
- ‘Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat het product niet aan de hoge kwaliteit heeft voldaan die u van de Jumbo producten mag verwachten.’
En in een volgende mail:
- Natuurlijk geldt ook voor onze kwarktoet ‘Niet tevreden? Geld terug!’.
Pas nadat ik ze er nadrukkelijk op had gewezen dat het er niet om ging dat het toetje niet lekker was, maar dat er GLAS in zat, kwam er een soort excuses.

Schandalige klantenservice!

De oplossing

Welgemeende excuses in relatie tot de ernst van de klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    zjoeffie
    Datum
    Belachelijk dat Jumbo totaal niet reageert. Mijn dochter had enorme inwendige verwondingen kunnen krijgen als ze het Glas wat in het Kwarktoetje zat had doorgeslikt. De enige (automatische?) mail die we hebben ontvangen: "Niet Tevreden? Geld Terug!" Een reactie die volstrekt niet past bij dit voorval.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zjoeffie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen