Klacht Jumbo Supermarkten: Goudbus corn volkoren al voor half 11 op

Gebruiker1553767103

ik was vanmorgen 11-12-2019 om half 11 bij Jumbo Eddie Dijkhof te Deventer
tot mijn verbazing was alle Goudbus Corn volkorenbrood al helemaal niet meer in de schappen.
ik vind dit een slechte zaak de dag is nog maar net begonnen en dat is nog nooit eerder voorgekomen ik kom al jaren in deze winkel

dat deze het weer op voorraad heeft zoals voorheen

Jumbo Supermarkten
    Beste mevrouw Stuijts,

Dank je voor je melding.

Ik heb informatie ingewonnen bij de broodafdeling van deze Jumbo winkel en daar hebben ze mij verzekerd dat deze variant, Goudeerlijk bus Korn volkoren, niet uit het assortiment is. Wellicht is het een momentopname geweest.

Mocht je het tijdens jouw bezoek niet in het schap kunnen vinden, vraag er dan even naar aan een van de medewerkers van de broodafdeling. Zij zullen ervoor zorgen dat het brood voor jou beschikbaar wordt.

Fijne feestdagen toegewenst.

Jumbo klantenservice

Gebruiker1553767103
is niet uit de handel genomen daar ben ik erg blij mee Maar mijn vraag was hoe kan het al om 10.30 woensdag morgen uitverkocht zijn ik vroeg het aan de medewerkster achter het brood een beetje snauwerig kreeg ik te horen ik heb alle brood voor vandaag al gesneden dat vind ik vreemd za was te druk met een meedewerkster aan het praten welke feestdagen ze moest werken

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?