Klacht Jumbo Supermarkten: Graag eerlijke aanbiedinghen maken

P.C.M.Vosters

Ik kocht bij Jumbo Hilvarenbeek de aanbieding 600 gram varkensvlees blokjes voor 5 euro.
Ik voel me bedonderd want wat blijkt de 600 gram vlees bestond uit ruim 42 gram water Bij het uitlekken van het pak .Maaar dit was nog niet alles want na het drogen van het vlees met papier van een keuken rol kwam er nog meer vocht vrij. hoeveel ??. Op de verpakking staat bij bereiding dat in hete boter het vlees aangebraden diende te worden. Ook dit lukte niet want er kwam nog zoveel vocht uit dat het vlees gekookt werd. Bij navraag bij de filiaalchef bleek dit normaal te zijn.
Op deze manier kan ik wel reclame maken en een aanbieding doen.
Ik voelde me op zijn zachts gezegd behoorlijk bedondert
Reken maar eens om wat jullie aan dit water verdienen zelf aan de aanbieding verdienen jullie nog kapitalen ( en aanbieding houdt niet in dat het onder kostprijs verkocht dient worden, maar men er hoeven geen woekerwinsten gemaakt te worden door de zaak te bedonderen
Of jullie worden bedonderd door de leverancier van het vlees of de consument wordt bewust bedondert door Jumbo Ik geloof in het laatste want ik neem aan dat er bij Jumbo super goede en kwalitatief goed op de hoogte zijnde inkopers zitten die niet zitten te slapen en weten wat ze inkopen.
Graag en reactie van U
Vriendelijke groet.
Peter Vosters

Dat men kwalitatief goede producten verkoopt en niet ten kosten van de prijs dingen gaat uithalen die het daglicht eigenlijk niet kunnen verdragen.

Jumbo Supermarkten
    Geachte meneer Vosters,

Wij betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van ons vlees. Excuses voor het ongemak.

Graag willen wij dit verder onderzoeken, uw melding is daarom dan ook doorgezet naar onze kwaliteitsafdeling. Zij zullen een onderzoek starten. Zodra de uitkomst van dit onderzoek binnen is zullen wij deze met u delen via onze klantenservice. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze verzenden richting klantenservice@jumbo.com o.v.v het dossiernummer: 555195-1.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Jumbo Supermarkten.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?