Klacht Jumbo Supermarkten: gratis artikel

Klachtnummer
# 154830
Gebruiker
pukkie13
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het reclameren over de prijs van een pak Alpro (mild en creamy) werd mij gevraagd om een pak uit de koeling te pakken ter controle. Toen ik terug kwam bij de kassa was de prijs ineens gelijk aan die ik had betaald bij de andere winkel. De prijs op het etiket in de vitrine was natuurlijk wel de oorspronkelijke prijs. (konden ze niet zo snel veranderen haha).
Ik ben de winkel uitgegaan en heb besloten om deze Jumbo niet meer te bezoeken.

De oplossing

Ik hou niet van dit gedrag. Ik kom ook terug bij een winkel die te weinig heeft gerekend en verwacht gewoon eerlijkheid. Jumbo heeft geen idee hoeveel geld ze dit kost natuurlijk, daar zijn ze inmiddels te groot voor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen