Klacht Jumbo Supermarkten: HALLO JUMBO AALSMEER !!!!

F.N

Jumbo Aalsmeer
netje mandarijnen gekocht echt niet te eten droog en zuur moest achteraf maar niet zeuren zo de prullenbak ingegaan.
bakkerij afdeling rekken met verse broodjes achter de counter vraag de medewerkster om croissantjes ja die liggen daar meneer ik zie echter een tiental zwart geblakerde liggen en zeg tegen het meisje achter de counter dat ik die niet wil nou kreeg mooi geen andere want die moesten eerst op!
Volgende dag wederom maar naar Jumbo Aalsmeer boodschappen gehaald als 4e in de rij bij de kassa dus ik hallo Jumbo gratis boodschappen!! nou mooi niet komt een meisje aangerend deze kassa meneer ik zeg gratis boodschappen he?nou mooi niet dus gewoon betalen!
Bij de kassa waren geen plastic tasjes meer dus boodschappen maar los in de kofferbak gedaan.
Bij thuiskomst zie ik op mijn kassabon dat ik voor een zakje met 10 witte bolletjes 4,90 euro heb moeten afrekenen wat een schande!!
Voor mij nooit geen Jumbo meer.DAG JUMBO!!!

Verwacht geen oplossing gewoon voor mij nooit meer een Jumbo

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?