Klacht Jumbo Supermarkten: Heel raar geholpen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455797
Gebruiker
Hansie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gisteren door omstandigheden voor het eerst boodschappen gedaan bij de super in de Meern. Ik kreeg bij de kassa geen punten. Had voor €35,40 gekocht. Heb met de winkel en de klantenservice gebeld. Geen punten. Tot mijn verbazing kreeg ik gisteravond een mailtje met extra punten te krijgen op: Cristal Clear 35 punten, Ik heb er 4 gekocht 1 lemon, 1 Cerise en 2 Grapefruit. Je begrijpt dat ik erg boos ben.

Gewenste oplossing

Mijn recht op de punten
Geboden oplossing
Wat een waardeloze Jumbo in de Meern, ze maken fouten maar het lef om te reageren hebben ze niet. Hans Lisman, 0302936854
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wij kunnen geen punten bijschrijven zonder toestemming van de winkel.
    Jouw melding wordt dan ook doorgestuurd naar de verantwoordelijke winkel om dit verder met je op te pakken.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen