Klacht Jumbo Supermarkten: Het messenblok leveren zoals deze in de actie aangeboden wordt.

Mentink

De messenactie blijkt een groter succes dan gedacht waardoor de messenblokken moeilijk/niet leverbaar zijn, dat kan en hier kan ik nog wel enig begrip voor hebben. Waar ik geen begrip voor heb is dat ze nu als oplossing een comleet ander messenblok aanbieden. De reden om met de actie mee te doen en de messen te gaan sparen was mede om het messenblok. Ik voel mij dus ook misleid nu er als enig alternatief een ander messenblok aangeboden wordt.

Het messenblok leveren zoals deze in de actie aangeboden is en wat mede de reden is geweest dat ik aan deze actie heb meegedaan.

Mentink
    Hallo Jumbo!
    Is er een passende oplossing, alsnog het messenblok zoals in de actie aangeboden, te vinden? Persoonlijk vind ik het misleidend om een item die onderdeel van een actie is te wijzigen door productionele problemen. Laat mensen die zo’n messenblok willen zich inschrijven en zo naar beschikbaarheid (ook al is het mondjesmaat) steeds wat uitleveren. Ben best bereid wat langer te wachten, niet om een compleet ander messenblok aan te schaffen.
    Zou graag een reactie tegemoet zien.

Mvg. Remco
    Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Mentink,

Hartelijk dank voor je melding.

De verkoop heeft de verwachting van ons en de leverancier ver overtroffen. De leverancier heeft alles op alles gezet om nog te kunnen produceren, maar dat is helaas binnen de actieperiode niet meer mogelijk. We hebben nog gezorgd voor alternatieve messenblokken, maar hier hadden we ook een beperkte oplage van.

Gelukkig wel goed nieuws voor onze klanten. Vanaf 19 september tot 30 september kun je op www.jumbo.com/messen via een link de bijverkoop producten (originele messenblok, slijper en snijplank) bestellen en aangeven in welke winkel je deze wilt ophalen. De producten kunnen dan vanaf 16 december in de winkel opgehaald worden. De leverancier heeft deze periode nodig om de aantallen te kunnen produceren.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?