Klacht Jumbo Supermarkten: Het niet aannemen van retourkratten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432563
Gebruiker
kratje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vandaag 2x van didam naar zevenaar gereden om de lege kratten van de jumbo in te leveren maar worden daar niet aangepakt (kampsingel)

De oplossing

zou wel mooi zijn als ze opgehaald werden .ik kan er zelf niet heen en mijn zoon is vandaag al 2x voor niks naar zevenaar gereden maar worden niet aangepakt .personeel weet van niks .

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.
    Wij hebben deze doorgestuurd naar Jumbo Zevenaar Kampsingel met het verzoek om contact met je op te nemen.

    Wij hebben aangegeven dat de kratten gewoon ingenomen moeten worden en dat het statiegeld uitbetaald kan worden via de servicebalie.

    Wij gaan er vanuit dat het met je wordt opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kratje
Datum
Uiteindelijke oplossing
helaas niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen