Klacht Jumbo Supermarkten: HOUDBARE MELK OVER DE DATUM

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 59855
Gebruiker
jjohnnpma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

IK BEN EEN GEBRUIKER VAN LILAC VOLLE MELK DIE 7 LITER PER WEEK GEBRUIKT.
NU KOCHT IK LAATST 10 PAKKEN BIJ DE VESTIGING OP DE HADEWYCHPLAATS
IN SPIJKENISSE .BIJ HET INPAKKEN ZAG IK DAT ER TWEE PAKKEN AL EEN MAAND
OVER DE HOUDBAARHEIDS DATUM HEEN WAREN,EN ALLE ANDERE PAKKEN WAREN OOK NOG MAAR TWEE MAANDEN VAN DE DATUM VERWIJDERD.
HET WAREN DE LAATSTE PAKKEN UIT HET SCHAP, M.A.W.ER WORDT MAAR AANGEVULD EN NIET NAAR DE DATUM GEKEKEN.
VANDAAG HEB IK 8 LITER VOLLE MELK LILAC BIJ DE VESTIGING GROENEWOUD
GEKOCHT EN DIE ZIJN TOT JANUARI 2015 HOUDBAAR.
IK WIL MAAR ZEGGEN DAT DE MELK OP DE HADEWYCHPLAATS AL BEHOORLIJK
LANG IN HET SCHAP HEEFT GESTAAN
MET VRIENDELIJKE GROET J.POSTEMA

De oplossing

DAT ER MEER OPGELET WORDT BIJ HET BIJVULLEN EN OP DATUMS WORDT
GEKEKEN.

1 reactie

  1. Auteur
    jjohnnpma
    Datum
    Ik heb tot heden geen reactie van Jumbo ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jjohnnpma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen