Klacht Jumbo Supermarkten: Hypocriete beslissing om monster uit het assortiment te halen

sad Niet opgelost
Gebruiker1654998137

Ik vind het een beetje hypocriet van Jumbo om een energydrank uit het assortiment te halen omdat het slecht is maar wel een raceteam te promoten van een ander en energydrankje.

Ben ik dan zo kortzichtig of speelt er dan wat meer. Ik liep gister nog door de jumbo en waar vroeger alle verschillende smaakjes en suikergehaltes monster stonden is nu een hele wand redbull geworden.

Als je dan zo als bedrijf tegen "ongezonde" energy drankjes ben stop je ook de reclames van redbull in plaats van een ander merk, die overigens alleen nog in jullie keten zo te kopen was, uit de schappen te halen.

in ieder geval niet beantwoord worden met het kopieer en plak verhaaltje (wat het waarschijnlijk wel gaat worden ;))

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?