Klacht Jumbo Supermarkten: Ik ben blij dat ik geen kies gebroken heb.

B@rry

Goedemiddag,
Ik heb Dinsdag 19 Juni 2018 wat salades gekocht bij de Jumbo op de winkelwaard in Alkmaar. Vandaag heb ik er 1 gegeten maar brak bijna een kies omdat er hard zwart plastic in zat.. Okk een rond metalen voorwerp, lijkkt wel een mini batterij. Foto's van gemaakt maar kan ik er niet bij zetten.
Als u foto's wilt kunt u een email sturen waarop ik deze beantwoord met foto's.
Denk dat het belangrijk is dat het gekontroleerd word voordat iemand wel zijn kies breekt of het inslikt..

compensatie, vertrouwen in product kwijt.

Jumbo Supermarkten
    Beste de heer/mevrouw de Haan,

Onlangs hebben wij jouw melding omtrent onze salade ontvangen. Wij bieden je onze excuses aan voor het feit dat het product niet aan de hoge kwaliteit heeft voldaan die je van de Jumbo producten mag verwachten.

Klachten over onze Jumbo producten handelen wij zo zorgvuldig mogelijk af. Om de oorzaak van de klacht te achterhalen is het noodzakelijk dat wij in het bezit komen van onderstaande gegevens:

EAN nummer (streepjescode), productiecode, houdbaarheidsdatum en productvreemde deel.

Wij verzoeken je binnen vijf werkdagen de ontbrekende gegevens ongefrankeerd te versturen of indien van toepassing te mailen, onder vermelding van dossiernummer 1144915-1 naar:

Jumbo Service Center
    Antwoordnummer 10072
    5460 VB Veghel

Jumbo Klantenservice

B@rry
Een berichtje gehad dat ze via de foto's niet kunnen beoordelen wat het is.Ik heb de aangetroffen materialen in mijn eten opgestuurd per post. Voor de rest geen reactie terwijl alles dus er naar toe gezonden is.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?