Opgelost door Jumbo Supermarkten: Ik kan geen messenblok bestellen of messen terwijl de actie nog loopt

content Opgelost
MHJ

Ik heb kaarten gespaard voor de messen plus messenblok. Alles is op in de winkel. Het advies in de winkel was: online naar spaaracties gaan en dan bestellen wat je nodig hebt. Vervolgens afhalen in de winkel.
Ik zie alleen de huidige actie staan, Max Verstappen zegels of dagjes uit maar de messenactie staat er niet meer bij.

Mogelijk maken om messenblok, messenslijper en messen te bestellen online

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw VD Horst,

Hartelijk dank voor je melding.

om nog te kunnen produceren, maar dat is helaas binnen de actieperiode niet meer mogelijk. We hebben nog gezorgd voor alternatieve messenblokken, maar hier hadden we ook een beperkte oplage van.

Gelukkig wel goed nieuws voor onze klanten. Vanaf 19 september tot 30 september kun je op www.jumbo.com/messen via een link de bijverkoop producten (originele messenblok, slijper en snijplank) bestellen en aangeven in welke winkel je deze wilt ophalen. De producten kunnen dan vanaf 16 december in de winkel opgehaald worden. De leverancier heeft deze periode nodig om de aantallen te kunnen produceren.

De messen zijn alleen nog verkrijgbaar in de winkel.

Onze excuses voor het ongemak,

Jumbo Klantenservice

MHJ
In de winkel zelf heeft een medewerker nog resterende messen uit het magazijn gehaald

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?