Klacht Jumbo Supermarkten: Ik kom niet meer naar deze supermarkt

Vijai

Tweede dag op rij onfatsoenlijk behandeld door medewerkers kassa en bij de slijterij. Er loopt te weinig personeel rond om de klanten normaal te helpemze negeren je gewoon.

Ik wil niet genegeerd worden stond net in de rij en ze beginnen opeens op een andere kassa waar ik opeens van de eerste klant de laatste klant opeen ben

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Jagesar,

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo klantenservice.

Vijai
Geachte heer/mevrouw , Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jou ervaring in het filiaal in Kwintsheul. Vervelend te horen dat deze ervaring een prettige ervaring was. Wij gaan de melding daarom intern door zetten en gaan er vanuit dat de winkel spoedig contact met je op kan nemen om dit netjes met je op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jumbo klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?