Opgelost door Jumbo Supermarkten: Ik krijg mijn boodschappen niet gratis terwijl ik duidelijk 4e in de rij ben

sad Opgelost
Inge

Ik sta 4e in rij en krijg mijn boodschappen niet gratis terwijl het wel wordt aangegeven en er duidelijk bewijs is.

Ik wil de boodschappen gratis omdat ik daar recht op heb

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw van Vuure,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 137059". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Inge
Ik kreeg een bosje bloemen en een cadeaukaart van de Jumbo. Maar eigenlijk, 4e wachtende in de rij is een item wat beter uit de winkel kan verdwijnen. Nu was ik wel 4e wachtende hoe men het wend of keert, maar ik heb deze situatie bij andere klanten meegemaakt. Telkens wordt er door het personeel een excuus verzonnen om hier niet in mee te gaan. Dit item is eigenlijk helemaal niet leuk voor de klanten maar ook niet voor het personeel. Gooi het uit de Jumbo en klaar is dit verhaal

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?