Opgelost door Jumbo Supermarkten: Ik krijg mijn boodschappen niet gratis terwijl ik duidelijk 4e in de rij ben

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 336280
Gebruiker
Inge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik sta 4e in rij en krijg mijn boodschappen niet gratis terwijl het wel wordt aangegeven en er duidelijk bewijs is.

De oplossing

Ik wil de boodschappen gratis omdat ik daar recht op heb

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Vuure,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 137059". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg een bosje bloemen en een cadeaukaart van de Jumbo. Maar eigenlijk, 4e wachtende in de rij is een item wat beter uit de winkel kan verdwijnen. Nu was ik wel 4e wachtende hoe men het wend of keert, maar ik heb deze situatie bij andere klanten meegemaakt. Telkens wordt er door het personeel een excuus verzonnen om hier niet in mee te gaan. Dit item is eigenlijk helemaal niet leuk voor de klanten maar ook niet voor het personeel. Gooi het uit de Jumbo en klaar is dit verhaal
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen