Klacht Jumbo Supermarkten: Ik voel me enorm te kijk gezet voor andere klanten.

sad Niet opgelost
Klant111

Vanmorgen ging ik even snel een boodschap doen bij jumbo Wijk bij Duurstede. Ik wilde een emmer yoghurt met perziken kopen, maar de emmer die ik pakte was OVER de datum. Ik pakte een andere emmer, deze was OOK over de datum. Er stond achteraan nog één emmer, deze was goed. Omdat de andere OVER de datum waren heb ik deze meegenomen naar de kassa om af te geven. Over de datum mag immers niet meer verkocht worden. Maar wat gebeurt er....de dame scant de twee overdatum emmers en trekt deze weer van de bon af, waarop ik mijn naam moet opgeven zodat men in de winkel in de gaten kan houden of ik vaker achter overdatum producten aan loop!!!! Dit vertelde de kassiërre mij terwijl er mensen achter mij stonden die mij aankeken.Ik kom NOOIT bij de jumbo, nu door de vakantie toevallig wel en overkomt me dit!! Ik voel mij aangetast in mijn privacy. Heb thuis eens op de site van Jumbo gekeken en zag de 7 zekerheden van Jumbo waarop men vers is vers garantie belooft met de voorwaarde als dit niet het geval is je nieuw krijgt.
Op de site lees ik hele nare situaties. Mensen worden in Jumbo winkels aangesproken door de chef omdat men vaker op datum producten haalt?! Wat is dit voor een actie. Haal dit dan uit uw lijstje, dan zet u mensen ook niet te kijk voor andere klanten.
Hallo Jumbo??????????
Adjeu Jumbo zult u bedoelen.

Excuses van Jumbo Wijk bij Duurstede en stoppen met deze idiote actie naar klanten toe.

Klant111
    Tot op heden geen enkele reactie op mijn klacht ontvangen.
    Jumbo Supermarkten
    Geachte de heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren over uw ervaring.

We vinden het zeer spijtig om te horen dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met de service in een van onze filialen in Wijk bij Duurstede. Onze oprechte excuses hiervoor.

We willen uw melding graag verder doorzetten. We willen u vragen naar onze klantenservice te mailen welke filiaal in Wijk bij Duurstede u deze ervaring heeft gehad. Zij nemen uw melding vanaf dan verder in behandeling. U kunt mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 734418-1'.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo Supermarkten

Klant111
Uiteindelijke oplossing De klacht is nog in behandeling.