Klacht Jumbo Supermarkten: Ik wil toch écht Robijn color!

Klachtnummer
# 71986
Gebruiker
Krietje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Robijn in de aanbieding. Ik ga samen met mijn cliënt boodschappen doen zoals gewoonlijk en is de aanbieding aantrekkelijk: 2 halen, 1 betalen.
Robijn met de oranje dop, die mijn cliënt altijd gebruikt ( ze is allergisch voor ander wasmiddel) is er niet meer. Geen probleem zegt een attente kassamedewerkster, we bestellen de Robijn opnieuw tegen de aanbiedingsprijs. We bestellen vier flessen. Ze bellen als de Robijn er is.
Telefonisch bericht Robijn is er.
De volgende dag wisten ze ervan, maar waar die flessen nu zijn.....géén idee. Andere medewerker gaat zoeken en komt terug met wasverzachter. Nee, medewerker weer weg terug met zak Robijn. Beloofd word morgen, écht!
Volgende dag, geen Robijn, wel twee flessen OMO. Nee, ik wil Robijn.
Volgende dag, nog steeds geen Robijn. Flink gemopperd en gezegd dat de manager maar moet bellen hoe en wat.
Nog steeds geen Robijn, en geen boodschappen meer bij de Jumbo!

De oplossing

Gewoon vier flessen Robijn tegen de aanbiedingsprijs en niet zo veel loze beloften.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen