Klacht Jumbo Supermarkten: In het bos gestuurd met WIN actie What's in a name? hoezo WIN actie?

M. Heere

ik ben via een email uitgenodigd om met een winactie mee te doen. Men kan 1000 eur winnen aan boodschappen. Daarvoor moeten een hele reeks vragen worden beantwoord. 0ok super commerciele of men geïnteresseerd is om te besparen op energie etc., etc.. Het gaat maar door.. Na een heel aantal vragen (20+) ben ik klaar. eindelijk! Ik moet een 09 nr bellen om mijn prijs te gaan ontdekken.. Maar helaas: via een menu moet ik weer een schier eindeloze reeks stomme vragen beantwoorden. Zo als: wat was het rugnr van johan cruijff? kies uit 4 opties. Ik kon het niet langer volhouden na nog 6 oerstomme vragen..

Wat is dit voor waardeloze actie? Alleen maar om de data te kunnen doorverkopen en daarna mensen het bos insturen? Echt heel slecht dit. Ik had aanvankelijk best een goede indruk van Jumbo...

excuses en mijn beloning!

M. Heere
    waarom hoor ik niks?
    Jumbo Supermarkten
    Beste,

De email die je hebt ontvangen is niet betrouwbaar en een phisingmail. Wij adviseren je om deze afzender te blokkeren en het mailtje te verwijderen ook uit de 'prullenbak'.

Onze naam en van vele andere bedrijven wordt misbruikt door criminelen. Wij kunnen hier niet tegen op treden helaas.

Excuses voor dit ongemak.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?