Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo BV instrueert medewerkers de spelregels mbt vierde in de rij niet op te volgen

Covitae

Jumbo hanteert een ruim portfolio met redenen om zich niet aan spelregels van de zeven zekerheden te houden. Expliciet klaag ik over het feit dat Jumbo de spelregels van één van de zeven zekerheden, te weten 'vlot winkelen' overtreedt. Het komt er op neer dat, onder voorwaarden, de vierde in de rij bij de kassa de boodschappen gratis krijgt. Jumbo geeft haar medewerkers opdracht om zich niet aan deze regels te houden!!!! Klanten betalen voor boodschappen welke zij gratis zouden moeten krijgen. Waarschijnlijk heeft Jumbo op deze manier reeds duizenden klanten onterecht laten betalen.

Ik wil dat Jumbo met een compensatie komt voor alle klanten die Jumbo BV onterecht heeft laten betalen doordat de medewerkers geen medewerking daaraan verleenden. Daarnaast wil ik dat Jumbo BV excuses maakt voor de wijze waarop de medewerkers zich richting de klant hebben opgesteld.

Covitae
    Ik heb helaas geen reactie ontvangen
    Covitae
    Klachtenkompas vroeg mij te reageren. Ik ontvang helaas geen reactie van Jumbo
    Covitae
    Ik ontving nog geen reactie

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?