Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo controleert essentiele gegevens in de app niert

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 423140
Gebruiker
P. Verhoeven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hadden zondag 9 feb nog iets nodig, op de Jumbo app gekeken inderdaad de vestiging bij ons in de "buurt" in Papendrecht (Meent en ook Westwijk) waren open van 12.00 tot 18.00 dus ondanks de storm ernaartoe gereden. Droevig te moeten constateren dat beiden gesloten waren en dat Jumbo klaarblijkelijk er niet om geeft, dat klanten vele (in mijn geval zo'n 50 km) kilometers rijden voor niks!.
Ook als je een klacht per email wilt maken : Jumbo is blijkbaar niet blij klachten te krijgen email adressen zijn er niet!
Wij vergeten daarom Jumbo voorlopig maar als ze zo met hun klanten omgaan!

De oplossing

Laat ik aan Jumbo over

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    P. Verhoeven
    Datum
    Mentaliteitloos bedrijf Jumbo. Wat wil je met een zanger van carnavalsliedjes, een man die graag in racewagens gezien wordt als ceo. Reageren is toegeven aan en bekennen dat je niet veel om je klanten geeft behoudens het feit dat het ook niet van goede omgangsvormen getuigt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Verhoeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal niets gehoord van Jumbo
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen