Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo Dagje uit munten werken niet meer

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 410475
Gebruiker
Bren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn jumbo dagje uit munten werken ineens niet meer, in de app wordt gezegd dat ik nog 17 munten tegoed heb, maar ik kan ze niet toevoegen? Is hier een fraudeur aan het werk? Zijn de codes "gestolen"? Ik zou ze nog tot 5 januari moeten kunnen verzilveren toch? Een aantal staan inderdaad doorgestreept als zijnde gebruikt, wat ook klopt, maar het restant moet nog gewoon werken.

De oplossing

Uitleg of nieuwe codes?

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Wolfkamp,

    De vragen over reserveringen en / of vragen over de geldigheid van de Dagje Uit munten worden gedaan door de klantenservice van Dagje Uit. Deze kun je benaderen via de volgende gegevens:

    Maandag t/m vrijdag 8:00-22:00u
    Zaterdag 9:00-18:00u
    Zondag 09:00-12:00u
    T: 085 - 888 63 53
    E: dagjeuitactie@qup.eu

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is nog niet opgelost en ik betwijfel of dit nog op tijd gebeurd, maar wie weet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?