Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo en de prijsmeters die dagelijks de prijzen concurrent controleren

nieste jes

Van de Jumbo website: "Wij helpen je met je huishoudbudget omdat je nergens goedkoper uit bent. Onze prijsmeters controleren iedere dag de prijzen bij supermarkten in Nederland om dat te garanderen."

Als dit het geval waarom is 'Schogetten Alpine Milk Chocolate with Hazelnuts 18 Stuks 100g' dan duurder bij Jumbo dan bij Lidl in de buurt waar het 0,69 cent kost? Ik heb diverse woonplaatsen bekeken en de prijs varieert van 0,77 tot 0,79 bij Jumbo

Ik heb een zelfde ervaring met Monster Ripper 500 ml energiedrank. Op 12 januari maakte ik bij Jumbo Tiel gebruik van de Jumbo laagste prijsgarantie omdat het product bij Coop Tiel 1,29 kostte en bij Jumbo Tiel maar liefst 1,45. Mailwisseling waarom de prijs niet werd aangepast bij Jumbo Tiel. Op 22 januari ontving ik van Jumbo Service Center een e-mail dat de prijs van het product per 22 januari gecorrigeerd is. Duurt wel erg lang. Nu is het landelijk aangepast zodat in ieder geval niet duurder dan bij Coop 1,29.

Echter, wat blijft er over van de belofte, dat een klant nergens anders goedkoper is uit is omdat Jumbo dagelijks de prijzen bij de concurrent controleren?

Beste lezers,

Heeft u ook Lidl in de buurt volgens de Jumbo spelregels, en heb je zin in Schogetten chocolade waarvan een gratis, maak dan gebruik van de Jumbo laagste prijsgarantie. In Tiel is het ondanks mijn gebruik ervan nog steeds niet aangepast. Ondanks dat ik kassabon Lidl heb achtergelaten op 27 januari.

Stoppen met met het melden dat Jumbo dagelijks met prijsmeters de prijzen bij de concurrent controleren want dat gebeurd niet zoals blijkt uit mijn onderzoek.

nieste jes
    Jumbo heeft sinds vanochtend pas de prijzen van Schogetten gecorrigeerd aan de prijs concurrent Lidl, ongeacht of deze in de buurt van Jumbo zit.
    Een ding is duidelijk, de dagelijkse controlerende Jumbo prijsmeters om zo de klant de laagste prijs te garanderen werken niet.
    Het is naar mijn mening misleiding van de consument. Ik heb al een klacht ingediend bij de Stichting Reclame Code. Ik roep andere consumenten die mijn mening delen hetzelfde te doen. Samen kunnen we een vuist maken tegen Jumbo. Laat uw stem ook horen bij consumentenprogramma's als Kassa.
    Mensen erop wijzen om gebruik te maken van de Jumbo laagste prijsgarantie om in dit geval voor gratis Schogetten chocolade werkt wel. Ja, dan past Jumbo de prijzen wel snel aan. Dat blijkt uit mijn onderzoek. Zoek een Jumbo filiaal op, selecteer als mijn Jumbo en zoek op product en zie daar nu de prijzen van Schogetten.
    Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Steenis,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen naar aanleiding van een prijsmelding.

Als er een prijsmelding bij ons gedaan wordt, worden er vanuit Jumbo prijsmetingen gedaan waardoor het een aantal dagen duren voordat de prijs in het filiaal aangepast wordt. Onze oprechte excuses daarvoor.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 203862 ". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

nieste jes

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?