Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo heeft mij laten barsten waardoor ik zonder boodschappen zit.

Mac&Millie 32

Ik bestel iedere week voor zeker €150 - aan boodschappen. En laat dit thuis bezorgen. De laatste tijd steeds problemen met produkten die er niet zijn. Maar gister is mijn hele lijst NIET bezorgd. Ik gebeld naar de klantenservice en ik kreeg te horen dat er door een technische fout mijn bestelling niet was doorgekomen. Ik had wel een bevestigingsmail gehad van mijn bestelling !!!!!! Ze heeft geprobeerd bij filiaal Ridderkerk of het dan de volgende dag ( vandaag dus) bezorgd kon worden. Maar helaas daar hadden ze de capaciteit niet voor. Dus helaas geen boodscha ppen. Kreeg wel een bon van €10,- korting op mijn volgende bestelling!!!!!!!!! Ik ben ziek thuis en heb dus geen boodschappen in huis. Vind dit een kwalijke zaak dat de Jumbo mij zooo laat barsten!!!!!

Alsnog mijn boodschappen brengt. Of een flinke vergoeding en geen bon van €10,- wat een belediging

Jumbo Supermarkten
    Beste mevrouw,

Onze excuses voor deze ervaring.

Wij vinden het erg vervelend dat onze systemen niet naar behoren hebben gewerkt. Onze IT afdeling is dagelijks bezig met verbeteringen van de systemen.

Wij hebben je melding geregistreerd onder het dossiernummer 00746479.

Voor verdere vragen en/of opmerkingen kun je ons bereiken onder telefoonnummer: 0800-0220161. Wanneer je het dossiernummer noemt kunnen ik, of een van mijn collega's, je vragen beantwoorden.

Jumbo Klantenservice.

Mac&Millie 32
Niet. Kan alleen bellen voor eventuele vragen. Nou die heb ik niet. Mijn boodschappen zijn gewoon niet geleverd en ook de volgende dag niet waardoor ik ( ziek) een weekend zonder boodschappen zat.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?