Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo is de grootste verspreider van het coronavirus!

mijd Jumbo

Jumbo is de grootste verspreider van het coronavirus! Donderdagmiddag 2 april was ik in de winkel in het winkelcentrum Brazilie in Amsterdam.
De winkel heb ik nog nooit zo druk meegemaakt, veel mensen liepen er rond of dat er niets aan de hand was, dichtbij passeren, opzij duwen en ook het personeel liep er dwars doorheen zonder ergens rekening mee te houden. Ik ga een aktie starten mijd te Jumbo en ga de foto's van de overvolle winkel op sociale media plaatsen.

Een grens stellen aan het aantal mensen dat in de winkel mag zijn en de paden eenrichtingsverkeer maken.

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, goed dat je contact opneemt!

Je kan erop rekenen dat we er alles aan doen om boodschappen doen bij Jumbo zo prettig en fijn mogelijk te houden.

Hierin volgen we de richtlijnen van het RIVM op de voet.
    In onze winkels hebben we al verschillende veiligheidsaanpassingen gemaakt, hier zijn wij uiteraard nog niet mee klaar en iedere tip is welkom!

Onze collega’s in de winkel staan je graag te woord mocht je nog vragen hebben!
    In deze bijzondere tijd is het vooral belangrijk dat we het samen doen, we hopen hierbij dan ook op je begrip!

We wensen je heel veel gezondheid toe en zien je graag terug bij Jumbo!

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?