Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo is geen goede winkel op dit moment

# 319686
Angelaboon

Mijn opa en oma doen in jumbo mijerink vaak boodschappen doen maar vinden het geen fijne winkel. alles is snel over de datum en ook als ze iets vinden wat beschimmeld is bij het vers word daar niets aan gedaan. En ik werk zelf ook bij de jumbo maar wij moeten klanten op de 7 zekerheden wijzen als zij deze niet weten. Jammer dat dit niet bij jullie word gedaan. En ze vinden het vlees hier geen echt vlees want de plakken vlees zijn dun en niet lekker. Terwijl toen ze boodschappen bij dirk deden die jumbo hebben over genomen was het wel goed ik zou hier graag een reactie op willen hebben en of hier iets mee gedaan zou kunnen worden

Dat het in de 7 zekerheden beter word en dat ze ook het vers heid van het vlees in de gaten houden

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Boom,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij Jumbo Molenaarsgraaf Jumbo Meijerink en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een reactie te versturen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. "dossiernummer 1231128-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?