Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo komt afspraken in 7-zekerheden bewust niet na.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358854
Gebruiker
Prijsvergelijker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb melding gemaakt van een goedkoper product bij Kruitvat. Jumbo zou hierop binnen enkele dagen de prijzen aanpassen, maar er gebeurd niets.
Kruitvat verkoopt (RitterSport Nuts-selection) afhankelijk van variant tussen 0.99 en 1.12 euro bij alle vestigingen. Bij jumbo liggen de prijzen rond de 1.40 euro.

Het gaat mij niet om dit specifieke product, maar met de 7 zekerheden misleiden ze de klanten.

De oplossing

Niet iets beloven wat men toch niet nakomt.
Ook prijzen van prijspeilingen zijn niet per definitie op alle vestigingen van toepassing. Dus maak ook geen reclame met zaken welke niet overal van toepassing zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van Bommel,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Landelijk hanteren wij standaard een lage prijs voor onze artikelen.
    Echter wanneer er een andere winkel in de omgeving van een van onze winkels de prijs aanpast, gaan wij daar voor ie betreffende winkel in mee.
    Daardoor kan er tussen jumbo's onderling een prijsverschil zijn.

    Je melding is doorgestuurd naar de afdeling die dagelijks prijsmetingen doet.
    Zodra wij daar een antwoord op hebben, zullen we je per mail op de hoogte brengen.

    Je melding is vastgelegd in dossiernummer 259350.
    Mochten er nog vragen zijn, kun je altijd contact met ons opnemen.
    Onze collega's helpen je graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Prijsvergelijker
Datum
Uiteindelijke oplossing
De betreffende winkel hanteert nog steeds de zelfde prijs...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen