Opgelost door Jumbo Supermarkten: Jumbo komt zijn 7 zekerheden niet na

Jantje#69

De 7 zekerheden van Jumbo Supermarkten, zijn eigenlijk maar 6 zekerheden. In de Jumbo winkel in Steenbergen hangt boven de kassa's een bord met 1 van de 7 zekerheden. De 4e wachtende klant krijgt zijn boodschappen gratis. Echter niet bij deze Jumbo en ook niet volgens de Jumbo klantenservice. Inmiddels al weer even geleden, maar het bord hing er afgelopen week nog steeds.
Destijds al bij de caissière aangegeven, niet alle scankassa's waren open, maar toch kreeg ik geen gelijk. Inmiddels al weer even geleden, maar toch vind ik dat Jumbo hierin nalatig blijft. Ook als ik Jumbo tot 2x toe, via de klantenservice een foto uit de betreffende winkel laat zien.

Ik wil dat Jumbo hun belofte nakomt. In de winkel is (tot 2x toe) duidelijk te zien dat het bord nog aanwezig is (foto's beschikbaar).
Datum: 20-02-2021

Jantje#69
    Nog geen reactie mogen ontvangen van JUmbo.
    Jumbo Supermarkten
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor deze melding.
    Helaas hebben we deze zekerheid tijdelijk moeten stoppen Dit vanwege de maatregelen rondom Corona, drukte in de winkels en ziekte/thuis moeten blijven van collega's.

We vragen hierin om begrip van onze klanten.

Je vraagt je af waarom de signing nog in de winkel hangt. Dat is iets wat we aan de winkel moeten vragen.
    Daarom hebben we je huidige bericht doorgestuurd naar de winkel uit je melding.

We hebben gevraagd om vanuit de winkel contact met je op te nemen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jumbo klantenservice

Jantje#69
Jumbo heeft alsnog contact met mij opgenomen en de klacht op een juiste wijze afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?