Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo lost problemen niet op en levert totaal geen service.
Details
Klacht
Ik bestel wekelijks mijn boodschappen online. veelal is de bezorging redelijk binnen de tijd. Mijn bestelling van gisteren 17-9-21 tussen 18:00 en 20:00 kwam helemaal niet! ik kreeg om 22:30 een telefoontje dat de boodschappen er om 23:00 uur maar helaas 23:00 geen boodschappen. Om 23:59 een telefoontje dat de boodschappen niet meer bezorgd gaan worden zo ook niet de volgende dag! Wel zal er contact met mij opgenomen gaan worden om dit op te lossen. In een mail de volgende dag stond dat ik de bestelling niet meer in ontvangst kon nemen met een excuus voor het ongemak ter tegemoetkoming een heftige korting van welgeteld 10euro op mijn volgende bestelling. gebeld met de Klantenservice hier kunnen ze niks aan doen en ik moet de bestelling maar opnieuw plaatsen. is dit echt een serieus de oplossing? mensen uit hun slaap houden, niet kunnen voldoen aan afspraken en een slechte service bieden waarbij klanten dus de problemen bij Jumbo zelf op moeten lossen!HALLO JUMBO IK BEN DE 4E IN DE RIJ DUS!! ook geen boodschappen gratis??
Gewenste oplossing
Het oplossen van leveringsproblemen, dus niet buiten de bruikbare capaciteit te gaan en vervolgens het probleem bij de klant neer te leggen. wees creatief en kom de klant tegemoet door de boodschappen wel te leveren de volgende dag met de daarbij horende compensatie. Dat is logistiek beginnen waar je geëindigd ben!!!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.