Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo lost problemen niet op en levert totaal geen service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 556078
Gebruiker
O te P
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik bestel wekelijks mijn boodschappen online. veelal is de bezorging redelijk binnen de tijd. Mijn bestelling van gisteren 17-9-21 tussen 18:00 en 20:00 kwam helemaal niet! ik kreeg om 22:30 een telefoontje dat de boodschappen er om 23:00 uur maar helaas 23:00 geen boodschappen. Om 23:59 een telefoontje dat de boodschappen niet meer bezorgd gaan worden zo ook niet de volgende dag! Wel zal er contact met mij opgenomen gaan worden om dit op te lossen. In een mail de volgende dag stond dat ik de bestelling niet meer in ontvangst kon nemen met een excuus voor het ongemak ter tegemoetkoming een heftige korting van welgeteld 10euro op mijn volgende bestelling. gebeld met de Klantenservice hier kunnen ze niks aan doen en ik moet de bestelling maar opnieuw plaatsen. is dit echt een serieus de oplossing? mensen uit hun slaap houden, niet kunnen voldoen aan afspraken en een slechte service bieden waarbij klanten dus de problemen bij Jumbo zelf op moeten lossen!
HALLO JUMBO IK BEN DE 4E IN DE RIJ DUS!! ook geen boodschappen gratis??

De oplossing

Het oplossen van leveringsproblemen, dus niet buiten de bruikbare capaciteit te gaan en vervolgens het probleem bij de klant neer te leggen. wees creatief en kom de klant tegemoet door de boodschappen wel te leveren de volgende dag met de daarbij horende compensatie. Dat is logistiek beginnen waar je geëindigd ben!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    O te P
    Datum
    Helaas heb ik nog steeds mogen vernemen van Jumbo aangaan mijn gegronde klacht, niet heel erg sportief. Als je een TV bestel en je deze niet geleverd krijg door logistieke problemen dan zegt men toch ook niet u moet hem maar opnieuw bestellen. Het probleem ligt bij de winkel welke dit op moet lossen op een klantvriendelijk manier, niet de klant!!
  2. Auteur
    O te P
    Datum
    Echt heel triest, zeer onprofessioneel maar zeker niet klantvriendelijk om gewoon helemaal geen reactie te geven op de klachten die er gegeven worden. Als mijn mening gevraagd of ik mensen zal adviseren de boodschappen door Jumbo te laten bezorgen dan zal dit een dikke vette NEE zijn.
  3. Auteur
    O te P
    Datum
    ik wacht eigenlijk dus nog steeds op mijn boodschappen die nooit geleverd zijn door Jumbo!!!
  4. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer,

    Dank je wel voor je melding.

    Wij betreuren het dat je bestelling van 17 september niet is geleverd.
    Dit is het gevolg door onvoorziene omstandigheden.

    De bestelling kan pas weer worden geleverd als deze opnieuw wordt geplaatst.
    Dit kun je het beste zelf doen.
    Anders bestaat de kans dat we een bestelling plaatsen op een moment dat het helemaal niet uitkomt.

    Wanneer er iets verkeerd gaat in een bestelling, is er een maximale compensatie van €10 voor de betreffende bestelling.
    Deze compensatie is door je ontvangen en hierin kunnen wij niets anders voor je betekenen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
O te P
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is geen oplossing maar nog steeds jullie probleem bij de klant neer leggen. Zelfs een filiaal manager van een Jumbo winkel die is sprak vind dit geen oplossing dit is niet de manier hoe we met klanten omgaan werd mij verteld. Overigens op de dag van levering is er ook niet voldoende op ingesprongen en kreeg ik pas om 22:30 te horen van de vertraging en dat de levering om 23:00 zal plaatsvinden wat ik toen al betwijfelde. Dat er dan vervolgens om 00:00 gebeld wordt is heel normaal? Mijn geplande levering was tussen 18:00 en 20:00 beetje vreemd toch dat er zo laat iets maar toch eigenlijk niks gebeurd. Nee Jumbo jullie verschuilen heel erg veel achter dingen die operationeel niet waargemaakt kunnen worden! Misschien toch iets te ambitieus? En te snel willen gaan! Maar mij zijn jullie kwijt als klant. Overigens wat heb ik aan een korting die ik alleen online kan gebruiken? Bij een volgende bestelling! Nou neem van mij aan die komt er niet meer hoor.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen