Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo maakt fout en ik moet er voor opdraaien

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 378898
Gebruiker
Snooks92
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jumbo maakt een fout op mijn bon.
Omdat ze 2 bonnen door elkaar hebben gehaald.
Mijn bon klopt met de producten, wat ik heb betaald, mijn naam en wat er is afgeboekt.
Maand later komen ze aankloppen voor geld?

Vindt dit heel erg beneden nivo.

De oplossing

Het zou prettig zijn als ik het geld terug kan krijgen.
€ 36,-

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Nijnatten,

    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jou ervaring rondom jou online bestelling.

    vervelend te horen dat hier iets niet goed gegaan is met deze betaling. Je kunt in reactie op de mail die je met een betaalverzoek hebt ontvangen reageren zij zullen deze melding verder in behandeling nemen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Snooks92
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?