Opgelost door Jumbo Supermarkten: Jumbo Nieuwkoop... jullie leveren slechte kwaliteit

Tisha555

Vandaag bij Jumbo Nieuwkoop een netje mandarijnen gekocht, meer dan de helft kon ik weggooien.. alles verrot. Ook de zogenaamde vriendelijke service bij de kassa.. nou.. niet echt, een chagerijnige cassiere en geen leuk winkelen zo. ik wil mijn geld terug . Helaas kan ik niet heen en weer rijden.. ivm benzine kosten, ik leef van een invaliditeitsuitkering. Ieder ritje kost mij geld. Nu moet ik dan terug voor iets en dat kost mij geld om te melden dat er verrot fruit is geleverd.. help.. niet normaal !!!!

gewoon vers fruit terug geven en een compensatie voor mijn benzinekosten
Vandaag werd ik gebeld door Dhr. De Vries, filiaalmanager.Kon mijn verhaal prima kwijt en er is een oplossing geboden. Wij hebben a.s. vrijdag afgesproken, dat ik ander fruit mag komen ophalen.Ook ivm de onvriendelijke cassiere heeft dhr de Vries mij naar volle tevredenheid weten te overtuigen, dat dit niet de normale gang van zaken is. Dus Jumbo, ik kom vrijdag langs en dank voor deze prettige afhandeling !

Jumbo Supermarkten
    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren.
    We stellen uw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze Jumbo winkels verder te optimaliseren.

Wij vinden het oprecht vervelend dat u fruit heeft gekocht welke niet aan de kwaliteit voldoet die u van ons gewenst bent en bieden u hiervoor onze welgemeende exuses aan.

Hoe graag we het vanuit hier ook voor u willen oplossen, die mogelijkheid hebben we helaas niet.
    Wij hebben uw melding dan ook doorgestuurd naar ons filiaal in Nieuwkoop en hen gevraagd om uw klacht in behandeling te nemen.

Wij gaan er van uit dat de klacht naar uw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van u.
    U kunt reageren via onderstaande link. Vergeet u niet het dossiernummer te vermelden?

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?