Opgelost door Jumbo Supermarkten: Jumbo online bestelling aanpassen niey mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 431818
Gebruiker
S@ndr@
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling hoe puck up point gedaan in aalsmeer. Na bestelling kon ik door extreme drukte niets meer wijzigen terwijl werd aangegeven dat ik nog tot 24 maart 23.59 de tijd had. Ondertussen al wat boodschappen gedaan dus nu producten in bestelling dubbelop. 24 maart gebeld, lange wachtrij aan telefoon, geprobeerd herroeping form te downloaden maar form doet het niet op de site. Ik Snap dat het druk is door corona maar als je geen service kan aanbieden incasseren dan ook niet de bestelling. Ik bestel regelmatig maar dit is niet de service die hoort

De oplossing

Zorgen dat ze de service leveren welke ze in hun eigen voorwaarden hebben staan

2 reacties

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Natuurlijk bieden wij dezelfde service aan die je van ons gewend bent.
    Alleen maakt de drukte dat wij deze niet altijd even snel kunnen bieden.

    Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

    Wat heb je te veel gekregen in je bestelling waar je voor hebt betaald?
    Artikelen die te veel zijn mogen immers aan de deur nog worden geweigerd zodat ze meteen van de bon gehaald kunnen worden.

    Nu kunnen wij ons voorstellen dat het allemaal anders is gegaan dan je gewend bent en dat dit niet is gelukt ten tijde van levering.

    Als je ons laat weten wat er niet in orde was, gaan wij alsnog zoeken naar een oplossing.
    Al kan dit langer op zich laten wachten.

    Onze excuses voor het ongemak en wij horen graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice
  2. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Het aanpassen van je bestelling moet normaal gewoon lukken zoals je gewend bent.
    Dit proberen wij ook zo goed mogelijk actief te houden.
    Soms is het alleen zo druk op de website dat het systeem er echt even moeite mee heeft.
    Onze excuses daarvoor.

    Op basis van je bestelnummer, hebben wij je kortingscode gemaild voor het ongemak wat je hebt ervaren.

    Wij hopen dat je volgende bestelling weer zal gaan zoals je van ons gewend bent.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S@ndr@
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is netjes opgelost met een waardebon en heb bedankt met de opmerking dat het in deze tijd beter zal gaan
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen