Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo verkoopt geen broodbeleg verpakkingen van 100 gram maar altijd veel meer.

Riet van de Coevering

Als ik verpakt broodbeleg (vlees, worst) ga kopen wil ik 100 gram per verpakking. Bij Jumbo kan dat niet, de hoeveelheden varieren van 110 tot wel 130 gram, soms zelfs nog meer! Ik ben dus genoodzaakt om elke keer meer te kopen dan ik wil. Ik koop daarom geen broodbeleg meer bij Jumbo want ik vind dit gewoon een vorm van geldklopperij.

Dat Jumbo gewoon, zoals de meeste supermarkten, verpakkingen van 100 gram gaat verkopen.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw van de Coevering,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We stellen uw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze Jumbo winkels verder te optimaliseren.

De vleeswaren welke door de leverancier gesneden worden hebben een vast gewicht, wat een klein beetje kan variëren. Deze gewichten zijn zo bepaald/berekend obv het aantal dat de meeste klanten nodig hebben, soms zijn plakjes zo groot/dik (ham/dikke plakken) dat je nooit precies op kleine gewichten uit komt.

In de winkel worden ook verschillende vleeswaren vers gesneden (te herkennen aan de papieren envelopverpakkingen), de winkelmedewerker kan naar wens 100 gram snijden.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 1000004-1'.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo Supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?