Klacht Jumbo Supermarkten: Jumbo Zuiderburen Leeuwarden

Leon

- Goed uitkijken bij deze Jumbo of je wel verse spullen koopt. Vooral op de groenteafdeling is het goed opletten met de houdbaarheidsdatum.
- In vele maaltijdgerechten( Knorr,Maggie,Honig) wordt een hoeveelheid van 300 a 350 gram gehakt aanbevolen. Het is op de slagersafdeling vaak gewoon niet te vinden. We hebben het dan over gekruid rundergehakt. Het gekruide rundergehakt is ook zeer wisselend van kwaliteit.
- De eigenaar/leiding is onzichtbaar en zijn zelden in de winkel te vinden.
- Gigantisch veel zwerfafval aan de achterzijde van deze winkel in de slootwallen, dit geldt overigens ook voor de aangrenzende Hema.

Deze klachten al eerder via internet gemeld bij Jumbo Nederland. Kreeg de belofte dat we teruggebeld zouden worden door genoemde vestiging, maar dit is nooit gebeurd. Dit ook gemeld bij Jumbo Nederland, maar ditmaal geen reactie van hun zijde....

-Voldoende gekruid rundergehakt van 300 en 350 gram op voorraad.
-(voorgesneden ) groenten met een hogere versheid en houdbaarheidsdatum.
-Het regelmatig opruimen van zwerfafval achter en rond de winkel.

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Leon
    Net zoals eerder, niets meer van de Jumbo vernomen. Jumbo schreeuwt van de daken dat ze de klant centraal stellen, maar niets blijkt minder waar.....

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?