Klacht Jumbo Supermarkten: Kapotte producten in thuisbezorging Jumbo

Klachtnummer
# 306089
Gebruiker
VanKollenburg1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag voor de tweede keer een kapotte verpakking in mijn boodschappen die bezorgd worden door Jumbo. Al mijn boodschappen in de tas eerst onder de vanille kwark en deze week alles onder de heksenkaas.

Gewenste oplossing

Excuus

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van Kollenburg,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren over uw ervaring.

    We vinden het zeer spijtig om te horen dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met de levering van uw online boodschappen. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Wij willen dit graag netjes met u oplossen en zouden daarom graag uw bestelnummer ontvangen. Wilt u deze daarom mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 1119839-1'.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen