Klacht Jumbo Supermarkten: Klacht ingediend, maar nog steeds geen antwoord gekregen

C.

Geachte mevrouw Broer,

Bedankt voor het versturen van je melding. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Je schreef ons het volgende:
Geen vraag, maar een opmerking, of nog beter: opmerkingen. Betreft de winkel Ina Boudier Bakkerhof Utrecht. De afgelopen tijd al meerdere keren meegemaakt dat dingen ondeugdelijk (niet vacuüum pak koffie), met schimmel (afbakbroodjes) of ver over de datum (fuet-worsten, een maand over de datum in de afprijsbak) in de winkel aangetroffen. Ik ben dan zo aardig (of misschien gewoon gek) dat ik die producten even afgeef bij de klantenservice; dat levert me steevast een rare blik en zeker geen bedankje op! Maar goed, daarover heb ik (indertijd) besloten niet over te klagen. Al ben ik met name in deze winkel inmiddels wel alert op alles wat met de datum (en kwaliteit) samenhangt.
Klagen wil ik nu echter wel over twee voorvallen afgelopen dagen. Op 27 december jl. (al ver in de ochtend!) kijk ik in de kast met producten op de datum die zijn afgeprijst, en daarin liggen -- op één product na -- allemaal zogenaamd verse artikelen (tot vlees toe) die op de houdbaarheidsdatum 26 december staan. Ik heb daar een loslopende medewerker op gewezen, die (gelukkig, maar zonder verder iets te zeggen) De kast begon te ontruimen. Dan vandaag, 30 december, in diezelfde kast trof ik aan een zakje krielaardappels, dat wel afgeprijst leek (witte sticker over de gewone barcode) maar geen nieuwe afprijzing had. Ik verkeerde in de veronderstelling dat ik die nu conform uw garantieregels omtrent versheid van artikelen wel gratis zou meekrijgen, maar nee, volgens de nogal geagiteerde medewerkster aan de klantenbalie wat dit gewoon een vergissing van de medewerker om een nieuwe prijs erop te doen, dus nee, dat viel niet onder de regeling. U begrijpt, dat ik niet eens meer gewacht heb tot deze mevrouw mij de dan wel geldende prijs noemde, maar het maar zo gelaten. Het is -- juist omdat het waarschijnlijk maar om, zeg het maar, wat voor bedrag was gegaan, maar vooral ook in het licht van alle eerdere 'incidenten' in deze winkel -- dat ik in deze winkel toch neit echt graag meer kom; ik mag me gelukkig prijzen in de buurt een klantvriendelijke Plus en desnoods AH te hebben, waar ik anderszins zo nodig terecht kan. In elk geval vriendelijker zijn ze daar ook.

We proberen binnen 4 werkdagen op jouw vraag te reageren

Jumbo Klantenservice

Ik wil allereerst dat er gereageerd wordt, maar voorts ook dat de houding van het personeel in deze winkel verandert (niet net doet of ìk lastig ben, maar ook eens toegeeft dat zij iets doen wat niet zo hoort. Ten slotte, dat ik volgens hun eigen regels aangeboden krijg wat ze beloven: bijv. als iets op de datum is, maar niet afgeprijst gratis; als iets over de datum is een gratis product dat vergelijkbaar is. Met onder meer die regels pronken ze namelijk.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?