Klacht Jumbo Supermarkten: Klacht over het terugbrengen van lege bezorgkratten.

Klachtnummer
# 362227
Gebruiker
A.W.J. Warenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de bezorgservice heb ik eenmaal een bestelling gedaan. In 3 kratten werd e.e.a. bezorgd. Wat schetst mijn verbazing en verontwaardiging: voor het inleveren van de lege kratten moet ik vanuit Sint-Oedenrode naar Schijndel, want zei men in Sint-Oedenrode: wij hebben hier geen bezorgservice, dus nemen wij het niet in.
Is dat nu één Jumbo. Moet je extra kosten maken om die kratten weer terug te brengen. Uiterst klantonvriendelijk, vind ik.

De oplossing

Ik verwacht minstens een reactie en aanpassing van het beleid.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van de Warenburg,

    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jou ervaring bij ons filiaal in Sint-Oedenrode.

    Vervelend te horen dat zij de kratjes van de online bestelling niet hebben ingenomen.
    We hebben het filiaal in Sint-oedenrode aan de Hertog Hendrikstraat 1 gebeld. Zij geven aan ook een Pick up point te hebben den de kratjes ook daar ingeleverd kunnen worden.

    Verder hebben wij de melding intern door gezet zodat dit besproken wordt om dit in de toekomst klantvriendelijker te maken.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice.