Klacht Jumbo Supermarkten: Klachten over werk en incompetentie van werknemers Westerstraat 98-102 1015 MN Amsterdam

Banata

Goedemiddag!
Op 6 November, om ongeveer 17 uur, gebeurde er een incident met mij in de Jumbo Westerstraat 98-102 1015 MN Amsterdam winkel.In de schappen van de winkel, namelijk op de visafdeling, vond ik een product met een vervaldatum van 31 oktober 2022, dat wil zeggen, het was 1 week te laat.Volgens de regels van Jumbo heb ik het recht om het te ruilen voor een soortgelijke en kan ik de goederen gratis ontvangen. Bij het afrekenen toonde ik een verlopen product en een product met een goede vervaldatum en vroeg om het gratis uit te geven.De winkel bij de kassa weigerde dit te doen, ze zeiden dat er geen dergelijke regels zijn in deze specifieke winkel. Ik vroeg om de manager uit te nodigen, Tino ' s manager begon mijn goederen weg te nemen, schreeuwde naar me. Daarna kwamen er andere medewerkers, een van hen trok de vis met geweld uit mijn handen en zette hem terug op de visplank.Deze vis is al een week te laat!!! Hij zei dat hij dit product alleen aan mij zou uitgeven als het centrale kantoor van Jumbo hem persoonlijk belt en hem vertelt om het te doen, hij is niet geïnteresseerd in de regels die op uw website zijn geschreven.Je hebt zeker videocamera ' s in je winkel en je zult in staat zijn om naar deze puinhoop te kijken.
Kun je me uitleggen waarom de regels van Jumbo niet worden gevolgd in deze winkel en zo ' n slechte houding ten opzichte van klanten? Waarom staan werknemers in deze specifieke winkel je toe om klanten fysiek en mentaal te misbruiken?
Bovendien liggen er altijd veel verlopen producten in de schappen, hier, in deze winkel, soms enkele weken.
Ik zou graag opheldering krijgen over deze situatie.

Ik vraag om uitleg over het gedrag van de medewerkers van de winkel . En leg me mijn persoonlijke rechten uit. Wat moet Ik doen als deze situatie zich opnieuw voordoet? Hebben werknemers het recht om zich zo te gedragen? Ik ben 50 jaar oud en ik voelde me erg vernederd in deze situatie.

Jumbo Supermarkten
    Geachte Heer / Mevrouw,

We stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze jumbo winkels verder te optimaliseren.

Wij hebben jouw melding doorgestuurd naar Jumbo Amsterdam Westerstraat. Dit team gaat jouw melding oppakken.

Wij gaan er van uit dat de melding naar jouw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?