Klacht Jumbo Supermarkten: Krenterigheid ten top!!

sad Niet opgelost
Schuhmi

Verkeerde zuinigheid!!
Kom nu voor mijn dagelijkse boodschappen bij de Jumbo in Nijverdal aan de Grotestraat. Heb vrijwel iedere keer als ik hier kom een discussie over het verstrekken van de glazen zegels. Schaam me ervoor!! Bij Ah doen ze nooit moeilijk om maar even het verschil aan te geven. Jumbo moet blij zijn dat ze hierdoor extra klanten trekken maar ze bereiken het tegendeel. Zelfs als je netjes vraagt of je een paar zegelzegels extra mag krijg je keihard nee te horen. Voor € 30,- euro boodschappen minus statiegeld is gewoon 2 zegels, Bah!! Vooral zo doorgaan Jumbo Nijverdal.... De perfecte klantbeleving!!

Zoek dit maar lekker zelf uit.....stelletje krenten!!

Jumbo Supermarkten
    Geachte meneer/mevrouw Schuhmacher,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Op dit moment is het mogelijk om bij Jumbo te sparen voor Schott Zwiesel glazen. Bij elke €10,00 aan boodschappen en bij speciale actieproducten ontvangt u bij Jumbo vanaf 30 mei tot en met dinsdag 28 augustus één gratis glazenzegel. Aangezien het bedrag niet voldeed aan de actievoorwaarde heeft u hierdoor geen zegel gekregen. Wel zullen wij uw feedback meenemen naar onze evaluaties.

Mocht u vragen hebben dan kunt u mailen naar naar klantenservice@jumbo.com willen mailen, onder vermelding van "dossiernummer 1222887-1"

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Schuhmi

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?