Klacht Jumbo Supermarkten: Kwaliteit biologische yoghurt griekse stijl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 616080
Gebruiker
Erica Roelofsma
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn "klacht" gaat over de biologische yoghurt griekse stijl van Jumbo. Deze is de laatste tijd veel te dun voor een yoghurt Griekse stijl.
Omdat dit geen incident meer is maar een patroon lijkt, trek ik bij u aan de bel. Ik was en ben blij met een biologische versie, maar het moet wek dikke yoghurt zijn. Dat was voorheen wel zo.
Alvast bedankt voor uw (re)actie

Gewenste oplossing

Graag de kwaliteit zoals voorheen: biologische yoghurt griekse stijl (dus geen schenkyoghurt)
Geboden oplossing
Klacht is doorgegeven aan de leverancier (betreft huismerk van Jumbo)... Geen idee wat er vervolgens mee gebeurt. Dat hoor ik graag en ik geef daarvoor, dat is blijkbaar nodig, opnieuw mijn emailadres door.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte Heer / Mevrouw,

    Hartelijk dank voor je reactie.

    Wat jammer dat onze biologische yoghurt niet voldoet aan de kwaliteit die je van Jumbo mag verwachten. Sorry hiervoor!

    Wil je met ons delen om welke yoghurt het precies gaat (1kg of 500gr)? We ontvangen graag de volgende gegevens om je melding naar de juiste afdeling door te kunnen sturen:
    - streepjescode
    - houdbaarheidsdatum
    - productiecode


    Natuurlijk geldt onze 'Niet tevreden? Geld terug!' garantie. Je kunt je bij het volgende bezoek aan een Jumbo vestiging melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen je dan een nieuw product aanbieden of je geld teruggeven.


    We zien je reactie graag tegemoet als antwoord op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice
  2. Auteur
    Erica Roelofsma
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor het doorgeven van de streepjescode. Wij hebben je melding doorgezet naar de leverancier.
    Mocht je hier graag een terugkoppeling van ontvangen, dan willen we je vragen om je e-mailadres via een privébericht naar ons te sturen.

    We hopen je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen je een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo klantenservice.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen