Klacht Jumbo Supermarkten: Laat de jongelui net hun bijbanen cursus communicatie cq. Klantvriendelijk volgenj.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 651915
Gebruiker
Diva1957
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Jumbo Nobellaan Assen:
Vandaag 1 pak witte basterdsuiker gekocht en via het apparaat willen betalen. Verscheen een rekstvdat medewerkers komt ivm login. Heeft hij wat aangetikt en vroeg het nog niet maar kwam aan mijn tas dat hij mijn tas wil controleren. Ik reageerde van heey gaan we niet eerst vragen/zeggen. Je gaat meteen in mijn tas snuffelen. Zei de medewerkers. Dat ze de tas mogen controleren. Ik zei maar eerst zeggen / vragen. Ik haalde mijn andere tas uit de tas en zei keel. Hij had gekeken.zo blind of dom ven ik niet. En zei dat ik moet afrekenen bij de kassa. Ik verleende geen medewerking. Ik werd zo kwaad en zei hij die basterdsuiker maar. Tas zat alleen een envelop van de huisarts. Ik zei hou die basterdsuiker en liep de winkel uit. Krijgen deze jongeren wel training/cursus hoe ze mensen te woord moeten staan. Net een bijbaan denken zij dat ze al heel wat zijn met hun arrogante houding?

Gewenste oplossing

Zo'n jongen mag wel zijn excuses doen. Die houding doen ze maar thuis maar niet bij klanten die daar al 45 jaar boodschappen doen.
Geboden oplossing
Irritant. Ze geven vast hun medewerker gelijk.wat heeft zo'n klacht dan nut alsje geen respons krijg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht. Om misbruik tegen te gaan zijn wij genoodzaakt om steekproeven uit te voeren bij de zelfscan. Klanten dienen dan de inhoud van de tas te tonen. Onze excuses als dit niet gezegd is door de medewerker. We nemen je feedback mee ter verbetering.

    We hopen je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen je een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen