Klacht Jumbo Supermarkten: Laat de jongelui net hun bijbanen cursus communicatie cq. Klantvriendelijk volgenj.
Details
Klacht
Jumbo Nobellaan Assen:Vandaag 1 pak witte basterdsuiker gekocht en via het apparaat willen betalen. Verscheen een rekstvdat medewerkers komt ivm login. Heeft hij wat aangetikt en vroeg het nog niet maar kwam aan mijn tas dat hij mijn tas wil controleren. Ik reageerde van heey gaan we niet eerst vragen/zeggen. Je gaat meteen in mijn tas snuffelen. Zei de medewerkers. Dat ze de tas mogen controleren. Ik zei maar eerst zeggen / vragen. Ik haalde mijn andere tas uit de tas en zei keel. Hij had gekeken.zo blind of dom ven ik niet. En zei dat ik moet afrekenen bij de kassa. Ik verleende geen medewerking. Ik werd zo kwaad en zei hij die basterdsuiker maar. Tas zat alleen een envelop van de huisarts. Ik zei hou die basterdsuiker en liep de winkel uit. Krijgen deze jongeren wel training/cursus hoe ze mensen te woord moeten staan. Net een bijbaan denken zij dat ze al heel wat zijn met hun arrogante houding?
Gewenste oplossing
Zo'n jongen mag wel zijn excuses doen. Die houding doen ze maar thuis maar niet bij klanten die daar al 45 jaar boodschappen doen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.