Klacht Jumbo Supermarkten: Large mosselen in werkelijkheid medium/smal

Klachtnummer
# 384909
Gebruiker
Kiwi#77
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Jumbo,
Ik wil een melding doen, over de mosselen die ik zojuist heb aangeschaft.

Het etiket correspondeert niet met de inhoud.
Er staat Zeeuwse mosselen Large.
Zeeuws klopt wellicht maar large beslist niet!

De oplossing

Er voor zorgen dat wat op het etiket staat ook in de verpakking zit.

2 reacties

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kalwij,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wij hebben deze intern doorgestuurd naar de kwaliteitsafdeling.
    Zodra wij daar een reactie van hebben ontvangen, komen wij hier bij je op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice
  2. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Kalwij,

    Wij hebben je melding doorgestuurd naar onze leverancier.
    Deze geeft aan een extra controle te hebben gedaan bij de monsters die achter zijn gebleven.

    Hierbij zijn geen afwijkingen geconstateerd.

    Wij betreuren het dat je niet tevreden bent over onze Mosselen.

    Natuurlijk geldt voor al onze producten: Niet tevreden? Geld terug!
    Meld je hiervoor bij de servicebalie van jouw winkel.

    Onze collega's helpen je graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen