Klacht Jumbo Supermarkten: leuk zo'n dagje uit plannen

hojk

Beste Jumbo,
Gisteren wilde wij gebruik maken van de kortingscodes welke wij gespaard hadden na aankopen te hebben gedaan bij Jumbo
De 14 kortingscodes die waren ingescand en de 2 kaartjes besteld voor walibi waarna je bij het kopje betalen komt en je aangeeft welke bank je gebruik van maakt. Tot zover ging alles nog redelijk goed. Hierna liep het elke keer vast en konden we de betaling niet voldoen aangezien het programma elke keer vast liep. Uiteindelijk probeerde wij het opnieuw in te vullen en ineens waren de codes van de muntjes ongeldig, die wij eerder hadden gebruik. Er zitten heel veel fouten binnen het systeem; de snelheid, het prijssysteem en zelfs de overschakelen naar de betaling is meer dan slecht en werk niet goed. Dit is niet alleen een klacht maar ook feedback op het systeem, het ziet er naar uit dat jullie back-end niet goed vertaald wordt naar de front-end waardoor dit soort kleine maar cruciale fouten ontstaan.

met vriendelijke groet,

Nick

de twee kaartjes voor walibi met de korting die waar we recht op hebben. ik vraag niet om gratis kaartjes maar gewoon dat ik kan krijgen waar ik oorspronkelijk voor kwam.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?