Klacht Jumbo Supermarkten: medewerkers van Jumbo Brandevoort hebben totaal geen verstand van wat ze verkopen.

rini

Jumbo supermarkt Brandevoort 4 mei 2019 09 uur.
ik kom nooit in deze winkel. nu ging ik voor de reclame "oerbrood". bij de bakkerij wisten de jongelui niet waar ik het over had. na veel overleg kreeg ik een brood mee.
bij de kassa stonden 4 te jonge medewerkers te kletsen, o.a. over hoe de kassa bediend moest worden (dat hebben ze toch al geleerd op een training??).
bij de andere kassa werd het brood aangeslagen voor € 2,50. aan de cassiere duidelijk gemaakt dat ze bij brood gezegd hadden, dat dit een oerbrood van de reclame was. dat was te moeilijk voor de cassiere..
geen leidinggevende te bekennen...
toen maar gezegd, dat ik naar de AH Brandevoort ging. en gedaan.

ik wil medewerkers, die verstand van zaken hebben.
en niet te jonge medewerkers, die met zijn 4-en bij elkaar staan kletsen in de winkel

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw/ V Plet,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jou ervaring bij de winkel in Helmond Brandevoort.

We vinden het vervelend te horen dat deze ervaring geen fijne ervaring is geweest.
    We hebben daarom de melding door gezet naar het filiaal in Helmond zodat de leidinggevende dit daar op kan pakken en bespreken en jouw een terug koppeling kan geven.

We hebben de melding aangemaakt onder dossiernummer 288287.
    Heb je nog vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 0800-0220161.

Jumbo Klantenservice.

rini
er is nog geen contact met mij opgenomen door jumbo supermarkten. Nog geen email ontvangen. het is nu 10 mei. Heel triest

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?