Klacht Jumbo Supermarkten: meerdere keren onjuiste bejegening

Klachtnummer
# 583305
Gebruiker
tess
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedendag,
Ik winkel bij Jumbo Westermarkt Tilburg. Het valt me op dat er weinig rekening gehouden wordt bij de kassa met mensen die met een rolstoel komen of die geholpen worden door anderen. Er wordt geen kans gegeven om op een rustige manier de boodschappen in te laden; de volgende klant wordt al geholpen terwijl wij met de boodschappen nog bezig zijn. De zware boodschappen van anderen wordt op de boodschappen van ons Gegooid!! Te denken valt aan zware flessen drank enz. , zodat wij met geplet voedsel naar huis gaan.
Dit is niet gebaseerd op een eenmalig voorval..
Dit werkt zo frustrerend!! Ik ga met mijn man in een rolstoel naar de winkel omdat ik hem niet alleen kan laten. En dan, bovenop de zorg voor hem, maak ik dit mee. Is dit klantvriendelijk??
Kan het personeel daarop geattendeerd worden of is dit het beleid van de Jumbo; snel snel snel?? Zoveel mogelijk mensen helpen?

Al moet ik met mijn man verder lopen naar een andere supermarkt, dat maakt mij niet meer uit! Zowel mijn man en ik zijn zo gefrusteerd over de wandeling naar de winkel. Het moet een uitje zijn voor hem, maar dat is het echt niet meer..

Gewenste oplossing

het personeel beter opleiden naar bejegening van klanten met name de kwetsbare mensen....

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor je bericht en sorry voor deze vervelende ervaring.

    We hebben jouw melding doorgezet naar ons team Jumbo Tilburg Westermarkt om dit verder op te pakken.

    Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,


    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen