Opgelost door Jumbo Supermarkten: Messen set niet compleet te krijgen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 388785
Gebruiker
Oma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb het messenset voor mijn kleindochter gespaard
En vind het heeel vervelend dat ik haar niet het hele pakket kan geven, ik zou graag een oplossing willen als iemand mij een artikel nummer zou kunnen geven dat ik toch mijn kleindochter het hele pakket kan geven. Ik vind het wel een slechte zaak iets aan te bieden dat niet compleet gespaard kan worden

De oplossing

Graag het artikelnummer dat ik alsnog de set kompleet kan krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Roozendaal,

    Hartelijk dank voor de melding,

    De messenblokken, slijpers en snijplanken zijn op dit moment niet leverbaar. Vanaf 19 september tot 30 september is het mogelijk deze producten na te bestellen via onze website. www.jumbo.com.

    Op deze manier hopen wij aan alle aanvragen te kunnen voldoen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen