Klacht Jumbo Supermarkten: Messenblok

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391461
Gebruiker
Denise26
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Loop al weken naar jumbo voor het messenblok krijg steeds tehoren komen nog wel weer als ik kom zijn ze er weer niet krijg ik te horen uit verkocht dan zijn ze er niet neem maar kontakt met hoofdbureau zeg het personeel nu heb ik al weken de messen in verpakking in kast hoop gouw wat te horen lieve groetjes

De oplossing

Nou graag het messenblok op sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Massop Elsenaar,

    Hartelijk dank voor je melding.

    De verkoop heeft de verwachting van ons en de leverancier ver overtroffen. De leverancier heeft alles op alles gezet om nog te kunnen produceren, maar dat is helaas binnen de actieperiode niet meer mogelijk. We hebben nog gezorgd voor alternatieve messenblokken, maar hier hadden we ook een beperkte oplage van.
    ย 
    Gelukkig wel goed nieuws voor onze klanten. Vanaf 19 september tot 30 september kun je op www.jumbo.com/messen via een link de bijverkoop producten (originele messenblok, slijper en snijplank) bestellen en aangeven in welke winkel je deze wilt ophalen. De producten kunnen dan vanaf 16 december in de winkel opgehaald worden. De leverancier heeft deze periode nodig om de aantallen te kunnen produceren.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Denise26
Datum
Uiteindelijke oplossing
Krijg de mail 30 september zit niet de helle dag op mail tekijken anderedag zie ik het te laat om te bestellen heb ge beld naar jubo helpen mijn niet u ben te laat punt uit wat een bedrijf niet leuk kan ze dus los in de la leggen ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen