Klacht Jumbo Supermarkten: Messenblokken jumbo schijn actie

Mieke

Ook ik kan al meer dan vijf weken niet aan een messenblok komen. Als ik naar de winkel ga bent er een lijst met namen van klanten die al gereserveerd hebben en de nieuwe blokken kan je daardoor ook niet aan komen. Het is een onmogelijke actie en raar dat ze niet hand in eigen boezem steken en via de site nalevering aanbieden. Ik ben al 6 jumbo s langs geweest. Overal hetzelfde!

Dat ze voor alle klanten de mogelijkheid bieden dat wordt naleverd.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Land,

Hartelijk dank voor je melding.

De messenactie is een groter succes dan wij hadden verwacht.
    Vooral ook de vraag naar de messenblokken is veel groter dan de leverancier op dit moment kan produceren.

Deze week zijn er nieuwe blokken geleverd aan de winkels.
    Hierbij hebben wij een zo eerlijk mogelijke verdeling gemaakt over alle deelnemende winkels in het land.

Wij hebben je melding opnieuw doorgestuurd naar de verantwoordelijke van deze actie.
    Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen komen wij hier nog even bij je op terug.

Jouw melding hebben wij vastgelegd in dossiernummer 447061.
    Mocht je hier nog vragen over hebben, kun je ons bereiken via 0800-0220161.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice
    Mieke
    Blijft toch een beetje raar, dat jullie verwijzen naar de winkel, wat de nieuwe geplande te leveren voorraad al (meerdere weken) gereserveerd is (door andere klanten). Ik ben nota bene naar 6 jumbo s geweest. Ik vind echt dat jullie klanten die messen gespaard hebben en nu blok willen na september dan maar moeten helpen. Begin dan geen actie als je niet bereid bent netjes eerlijk af te maken.
    Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Land,

Wij hebben de verantwoordelijke afdeling gevraagd wanneer de messenblokken weer beschikbaar zijn.
    Wij hebben de volgende reactie ontvangen:

We doen ons best om de messenblokken weer in de winkels te krijgen. Helaas hebben we geen exacte datum beschikbaar. Iedere week komt er een kleine oplage beschikbaar. Helaas is de vraag op dit moment groter dan de wekelijkse oplage. Wanneer je wilt weten of jouw Jumbo de messenblokken weer heeft raden we je aan om contact op te nemen met de winkel.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice

Mieke
Ze doen niks, schijn klachtenbeleid. Denken niet structureel na. Is best vaak met acties van de Juimbo dat die niet haalbaar zijn. AH is daar veel professioneler in.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?