Opgelost door Jumbo Supermarkten: Moeilijk te bereiken met de telefoon ,kastje naar de muur gestuurd en nog de pas niet werken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 560592
Gebruiker
R Kuijpers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van medewerker Jumbo ,moest ik naar klanten services bellen om de extrapas te koppelen aan mijn andere jumbo pas, wat zelf via pc niet lukten na twee avonden proberen
Gebeld naar klanten service ,na twee keer 20 min in de wacht
Medewerker wilde me eerst weer terug sturen naar klanten service medewerk jumbo Eersel .
na toch wat gepraat hielp ze me ,maar bij vanavond boodschappen doen gaf deze aan niet geactiveerd te zijn. Dus flink balen en erg teleur gesteld.
Ook bij zelf scan ,lukte de betaling niet ,ook niet met medewerkster
Dus toch nog via kassa betaald.
Er kan nog veel verbeterd worden.

De oplossing

Het waren de boodschappen voor de hele week

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor je bericht.
    Wij zijn met de door jou opgegeven gegevens dat je de pas niet meer hebt gescand sinds eind september.
    Heb je mogelijk een andere pas die je scant? Wij hebben hier twee pasnummers staan:
    Hoofdpas 26********728
    Koppelpas 26********462

    Heb jij wellicht een andere pas die je scant?
    Je mag ook altijd een mail sturen naar onze klantenservice: klantenservice@jumbo.com
    Het dossiernummer wat je dan kunt vermelden is 02433320.

    We horen graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R Kuijpers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen