Klacht Jumbo Supermarkten: Na aankoop blijkt dit niet in alle filialen te zijn.

J.M.M. Schouwenaars

Aanbieding Hertog Jan bier.

Lees op internet dat bijna hele zomer hertog jan bier in de aanbieding is. Aangezien ik voorzichtig met mezelf moet zijn vraag ik de buurman om drie kratjes voor mij mee te brengen aangezien ze dan €8.50 ,per stuk kosten. Nadat de buurman ze bij mij bezorgd had bekeek ik de rekening. Je kunt je voorstellen dat ik enorm teleurgesteld was na het zien van de rekening. Het bier kostte mij geen €8,50 maar €16,99. Telefonisch contact met de winkel leerde mij dat de goedkopere prijs niet voor elk filiaal geldt. Je wordt dus blij gemaakt met een dooie mus. Elke Jumbo is dus geen Jumbo.

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

We hebben zoveel mogelijk aan gedaan om helder te communiceren dat de aanbieding per Jumbowinkel kan verschillen. In onze TV-reclame leggen we dat bijvoorbeeld met woorden in beeld en in de voice-over uit en op Jumbo.com staat helder beschreven welke merken er per winkel in de aanbieding zijn.
    Jouw ervaring delen we desalniettemin met de teams die hierbij betrokken zijn.
    We hopen je terug te zien in onze winkel.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?