Klacht Jumbo Supermarkten: Nagel gevonden in brood van jumbo

Klachtnummer
# 610312
Gebruiker
Amber
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zojuist een boterham gegeten van de jumbo. Ineens voelde ik iets scherps, wat blijkt, een vies stuk nagel zat er in de boterham. Dit is echt niet normaal smerig! Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt! Ik heb evt een foto hiervan indien nodig.

Gewenste oplossing

Zorgen dat het personeel de hygiëne regels handhaaft, en misschien eens contact met mij wil opnemen. Dit is wel al de zoveelste keer dat ik de kwaliteit van Jumbo in twijfel trek. Het heeft me al veel geld en tijd gekocht om ook andere producten terug te brengen omdat het kwalitatief echt heel slecht is!

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Onze excuses dat het brood niet in orde was. We willen graag uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. We hebben je daarom gemaild om meer informatie op te vragen. Zodra we deze ontvangen, dan kunnen wij dit onderzoeken.

    We hopen je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven en wensen je een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen